سفارش و نحوه ثبت سفارش ترجمه یکی از بحث های امروزی در حوزه های مختلف به ویژه دانشگاه ها و مراکز آموزشی می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به این دلیل که این روزها سفارش آنلاین ترجمه بسیار رایج است بنابراین توجه شما را به برخی از نکات جلب می کنیم که می تواند در این مسیر به مشتریان کمک کننده بوده و اطلاعات مفیدی در اختیار آنها قرار می دهد و با انواع خدمات ترجمه و نحوه ثبت سفارش ترجمه آشنا کند تا بتوانید در صورت نیاز به استفاده از این خدمات انتخاب درست و مناسب تری در این زمینه داشته باشید. موسسه ترجمو با ارائه انواع خدمات ثبت سفارش ترجمه تمام وقت به صورت آنلاین در اختیار مشتریان گرامی بوده و تلاش دارد که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را عرضه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

ثبت سفارش ترجمه

  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


چگونه به راحتی ثبت سفارش ترجمه انجام دهیم

ثبت سفارش ترجمه کار ساده ای است و پیچیدگی خاصی ندارد. بنابراین اگر متن یا مقاله ای دارید که باید ترجمه شود و یا نیاز به استفاده از خدمات متنوع ترجمه آنلاین دارید، سایت موسسه ترجمو به طور شبانه روزی در اختیار عموم مردم قرار دارد و مشتریان می توانند وارد سایت شده و ثبت سفارش خود را انجام دهند. با ورود به سایت و عضویت در آن می توانید سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید. سپس فاکتور برای شما صادر شده و با پرداخت پیش پرداخت اولیه کار شما به دست مترجمین حاذق و مجرب سپرده می شود تا آن را ترجمه کنند. ثبت سفارش ترجمه در سایت ترجمو به سادگی امکان پذیر است و گزینه ثبت سفارش ترجمه پس از عضویت و ورود کاملا قابل مشاهده بوده و کلیک بر روی آن می توانید سفارش اینترنتی ترجمه مقاله مورد نظر خود را ثبت کنید. کافی است همین حالا وارد سایت شده و عضو شوید.

روند ثبت سفارش ترجمه اینترنتی به چه صورت است؟

هنگام ثبت سفارش ترجمه پس از ورود به سایت ترجمو و عضویت در آن با کلیک بر روی ثبت سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه کردن مقاله خود را ثبت کنید. سپس با بررسی تعداد کلمات مقاله، موضوع آن، مدت زمان انتخابی شما برای ترجمه کردن متن مورد نظر برای سفارش اینترنتی شما قیمتی تعیین می شود و پس از آن فاکتور صادر می شود. با پرداخت پیش پرداخت اولیه متن شما با توجه به زمینه و موضوع آن به مترجم مناسبی سپرده می شود تا ترجمه آن صورت بگیرد. پس از اتمام کار با پرداخت کل هزینه برآورد شده هنگام ثبت سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را تحویل بگیرید. در صورتی که احیانا متن ترجمه شده اشکالاتی داشته باشد، موسسه ترجمو دارای پشتیبانی 24 ساعته برای رفع مشکلاتی احتمالی می باشد. هدف این موسسه کسب رضایت مشتریان در انواع خدمات ثبت سفارش ترجمه میباشد. کافی است وارد ثابت شده و ثبت ترجمه خود را انجام دهید.

بهترین سایت برای ثبت سفارش ترجمه را انتخاب کنید.

هنگام ثبت سفارش ترجمه، با توجه به افزایش تعداد موسسات در حوزه ی سفارش آنلاین ترجمه، باید دقت داشت که سفارش دادن ترجمه در هر سایتی درست نیست و انتخابی نادرست می تواند باعث اتلاف زمان و هزینه شما در ترجمه دادن می شود. بنابراین از کجا می توان بهترین سایت برای ثبت سفارش ترجمه را شناسایی کرد؟ یکی از روش ها برای شناسایی موسسه مناسب برای سفارش دادن ترجمه مطالعه نظرات کاربران در استفاده از این سایت می باشد. سایت ترجمو با داشتن درصد بالایی از رضایتمندی مشتریان یکی از بهترین سایت های ثبت سفارش ترجمه است که مشتریان می توانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی در گرفتن نتیجه مطلوب سفارش ترجمه خود را در این سایت ثبت کنند و مطمئن باشند که نتیجه دلخواه و مطلوبی از آن خواهند گرفت. این سایت آماده خدمت رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی که اراده کنند می باشد. همین حالا وارد سایت شوید.

بیشترین تنوع را در خدمات ثبت سفارش ترجمه ارائه می کنیم.

بحث دیگری که در حوزه ثبت سفارش ترجمه مطرح است، تنوع خدمات ارائه شده در این راستا می باشد. موسسه ترجمو با ارائه انواع خدمات از جمله ثبت ترجمه مقاله، ترجمه مقالات آی اس آی، انواع زیرنویس فیلم، ترجمه فایل های صوتی آماده دریافت سفارش ترجمه شما در تمامی زمینه ها می باشد. به جرات میتوان گفت که سایت ترجمو یکی از بزرگترین موسسات حال حاضر بوده که می تواند خدمات گسترده و متنوعی از خدمات ثبت سفارش ترجمه را ارائه کند. ناگفته نماند که این موسسه متشکل از تیمی متخصص و متعهد در تمامی زمینه ها می باشد و تخصص هر مترجم با گرفتن آزمونهایی دسته بندی شده است. بنابراین هر نوع ثبت سفارش ترجمه ای به مترجم متخصص در آن حوزه سپرده می شود، در نتیجه می تواند کیفیت خدمات ثبت سفارش ترجمه را کاملا تضمین کرد. از این رو این سایت یکی از موفق ترین سایت ها در ترجمه کردن با کیفیت می باشد.

ثبت سریع سفارش ترجمه فوری در ترجمو

اگر در محیط خارج از خانه و یا محیط کار هستید نیز می توانید ثبت سفارش ترجمه  خود را انجام دهید. دسترسی به سایت ترجمو بسیار آسان بوده و با اینترنت گوشی همراه خود نیز می توانید از آن استفاده کنید و در هر مکانی ترجمه آنلاین خود را ثبت کنید. مثلا اگر در اتوبوس و تاکسی هستید می توانید در همین مدت زمان وارد سایت شده ثبت سفارش ترجمه خود را انجام دهید. کارشناسان ترجمو به صورت 24 ساعته آنلاین بوده و در سریعترین زمان به ثبت سفارش ترجمه شما پاسخ داده و آن را بررسی می کنند. با استفاده از این سایت می توانید از اتلاف وقت جلوگیری کنید و لزومی ندارد که در خانه بوده یا به صورت حضوری به موسسه مراجعه کنید. موسسه ترجمو یکی از  به روز ترین موسسات ثبت سفارش ترجمه می باشد که به تمامی نیاز های مشتریان دقت کرده و نهایت تلاش خود را برای رفع این نیازها و تامین رفاه حال آنها را انجام می دهد.

ثبت سفارش ترجمه

برای ثبت سفارش آنلاین خود به هر سایتی اعتماد نکنید.

همانطور که قبلا بیان شد، برای ثبت سفارش ترجمه به هر سایتی اعتماد نکنید. اگر اطلاعات کافی در این مورد ندارید و بار اولتان است که میخواهید سفارش اینترنتی ترجمه بدهید ممکن است در دام موسسات نامعتبر و سودجو بیفتید که از این بی تجربگی شما سو استفاده می کنند. همانطور که گفته شد، نظر کاربران در این مورد می تواند کمک حال شما باشد. موسسه ترجمو با سالیان سال تجربه در امر ثبت سفارش ترجمه و ارائه ی انواع خدمات در این حوزه توانسته است اعتماد اکثر مشتریان خود را جلب کند و به خوبی آگاه است که حفظ این اعتماد به مراتب سخت تر از ایجاد آن است. بنابراین تمامی تلاش خود را در ارائه ی بالاترین حد کیفیت با قیمتی معقول و مناسب در سفارش اینترنتی ترجمه را انجام خواهد داد. کسب رضایت مشتریان در ثبت سفارش ترجمه به این سادگی مهیا نشده است و این موسسه پاسدار این اعتماد شکل گرفته خواهد بود.

ثبت کردن اینترنتی سفارش ترجمه با دریافت فاکتور رایگان

ثبت سفارش ترجمه در سایت ترجمو رایگان است و هیچ هزینه ای برای مشتری ندارد. در ابتدا با ورود به سایت ثبت سفارش آنلاین ترجمه پس از بررسی سفارش ترجمه شما فاکتور به صورت رایگان برای شما صادر می شود. مشتری این امکان را دارد که فاکتور را بررسی کند و از نحوه برآورد قیمت سفارش دادن ترجمه به طور کامل آگاه شود. طی تمامی این مراحل کاملا سریع و رایگان می باشد و در صورتی که فاکتور مورد تایید مشتری بود می تواند پیش پرداختی را جهت شروع کار پرداخت کند تا مترجم مورد نظر کار خود را برای ترجمه مورد نظر مشتری شروع کند. این روند بسیار ساده است و وقت زیادی نمی گیرد. بنابراین برای ثبت سفارش ترجمه انواع متون و مقالات همین حالا وارد سایت ترجمه شوید و سفارش اینترنتی ترجمه خود را وارد سایت کنید تا از متنوع ترین و به روز ترین خدمات این سایت بهره ببرید.  

در هنگام ثبت سفارش ترجمه چطور از هزینه ترجمه مان مطلع شویم؟

پس از ثبت سفارش ترجمه، نوبت به بحث قیمت و هزینه سفارش دادن ترجمه می رسد. برآورد هزینه به عوامل متعددی مثل تعداد کلمات و صفحات متن، زبان مورد نظر، زمان تحویل ترجمه، کیفیت ترجمه، موضوع آن و ... بستگی دارد. بنابراین، کارشناسان موسسه ترجمو پس از بررسی تمامی موارد بر روی متن مورد نظر مشتری قیمت گذاری می کنند و فاکتوری را برای آن صادر می سازند. تعرفه های ثبت سفارش ترجمه مشخص بوده و مطابق با این تعرفه ها مشتری خود نیز می تواند تا حدی قیمت سفارش خود را براورد کند و با فاکتور صادر شده مقایسه کند. تیم ترجمه این موسسه از افراد متعهد و با وجدان اخلاقی و کاری تشکیل شده که به حساسیت وسواسانه عمل قیمت گذاری در ثبت سفارش ترجمه را انجام می دهند و کوچکترین منفعت طلبی و زیاده خواهی در این راستا ندارند. سایت ترجمو با مشتریان خود صادق است.

آیا ثبت سفارش ترجمه رایگان داریم؟

بله، ثبت سفارش ترجمه در موسسه ترجمو کاملا رایگان است. به راحتی می توانید سفارش آنلاین ترجمه خود را در این سایت ثبت کرده و هیچ پولی بایت آن پرداخت نکنید. بنابراین قبل از پرداخت هرگونه مبلغی می توانید از هزینه مورد نیاز برای سفارش دادن ترجمه با هر زمینه و هر تعداد کلماتی آگاه شوید و در صورتی که این هزینه برایتان معقول و منطقی بود این مبلغ را پرداخت کنید تا ترجمه سفارش اینترنتی شما آغاز شود. کارشناسان موسسه ترجمو فایل ارسالی شما برای ثیت سفارش ترجمه را به رایگان بررسی کرده و قیمت آن را مشخص می کنند و نیازی نیست که شما برای طی این روند هزینه ای پرداخت کنید. این سایت در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای مشتریان ارائه کند تا آنها تجربه ای لذت بخش از این همکاری دو سویه با سایت ترجمو داشته و تبدیل به مشتریان دائمی این موسسه شوند.

ثبت سفارش ترجمه

  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


ثبت سفارش ترجمه 24 ساعته از راه دور

برای ثبت سفارش ترجمه خود در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکان و شهری که قرار دارید می توانید اقدام کنید. لازم نیست که حتما سفارش آنلاین ترجمه خود را در وقت اداری در سایت ثبت کنید. این سایت به طور 24 ساعته فعال بوده و آماده ی پذیرش ثبت سفارشات شما در طی 24 ساعت شبانه روز می باشد. این موقعیت در زمان و هزینه رفت و آمد به موسسه را کاهش داده و به شما کمک می کند تا با خیالی راحت ثبت سفارش خود را انجام دهید و هیچ استرس و نگرانی در رابطه با نتیجه و کیفیت آن نداشته باشید. خدمات ترجمه این سایت به طور شبانه روزی قابل دسترسی هستند و مشتریان می توانند هرگونه ثبت سفارش ترجمه خود را به سادگی و بدون هیچگونه محدودیتی در این سایت وارد کنند و از این خدمات استفاده کنند. کافی است همین حالا وارد سایت شوید.

کجا و چطور ترجمه با نرخ دانشجویی ثبت کنیم؟

از آنجایی که ثبت سفارش ترجمه موردی است اکثریت مشتریان آن را قشر دانشجو تشکیل می دهند، بنابراین برای ملاحظه ی دانشجویان و رفاه حال آنها، موسسه ترجمو در قیمت گذاری ثبت سفارش ترجمه حداقل هزینه را در نظر میگیرد تا باعث شود دانشجویان عزیز با خیالی آسوده بتوانند سفارش آنلاین ترجمه خود را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار داشته باشند. تیم تخصصی ترجمو با رعایت اصول اخلاقی اولیه و حس انسان دوستی و مسئولیت پذیری متخصصین آن تلاش دارد که برای هر قشر و متناسب با شرایط و موقعیت آن افراد خدمات مناسبی را عرضه کند تا تمامی مشتریان دست پر و راضی از خدمات ثبت سفارش ترجمه در این موسسه باشند. بنابراین اگر دانشجو هستید نگران هزینه های ثبت سفارش ترجمه خود نباشید. همین حالا وارد سایت شوید و سفارش آنلاین ترجمه خود را وارد سایت کنید و از قیمت های معقول و پایین سایت شگفت زده شوید.

سایتهای ثبت سفارش ترجمه چه مزایایی دارند؟

همانطور که در طول این مقاله اشاره شد، سایت های ثبت سفارش ترجمه مزایای زیادی دارند. از جمله این مزایا می توان به چند مورد اشاره کرد. اول اینکه دسترسی به سایتهای سفارش ترجمه  به زمان و مکان خاصی محدود نمی شوند و همیشه در دسترس هستند. دوما با ثبت سفارش ترجمه از طریق این نوع سایت ها در زمان و هزینه صرفه جویی می شود و لازم نیست حتما به صورت حضوری به دفتر موسسه رفته و سفارش ترجمه دهید. بنابراین هزینه ی رفت و آمد کاهش یافته و همچنین تا حدی از ایجاد ترافیک و خستگی رفت و آمد پیشگیری می کند. سوما ثبت سفارش ترجمه در سایت ترجمو رایگان است و می توانید با قیمتی بسیار ناچیز سفارش اینترنتی ترجمه خود را در این سایت ثبت کنید و از مزایا و خدمات متنوع آن استفاده کنید. چهارما اولویت این موسسه با رضایت مشتری است و تلاش می کند تا بهترین خدمات را ارائه کند.

آیا سفارش ترجمه آنلاین با گارانتی واقعیت دارد؟

البته که همینطور است. پس از ثبت سفارش ترجمه و طی مراحل ترجمه کردن و تحویل آن در صورتی که از نظر مشتری اشکالی در ترجمه وجود داشته باشد، یا مشتری بنا به هر دلیلی از متن ترجمه شده راضی نباشد، موسسه ترجمو خود را موظف می داند تا کسب رضایت مشتری پیگیر اصلاح ترجمه توسط مترجم باشد. بنابراین می توان گفت که موسسه ترجمو ثبت سفارش ترجمه شما را ضمانت می کند و متن مورد نظر مشتری را مطابق با خواست و سلیقه او ترجمه کرده و تا مشتری کیفیت کار ترجمه شده را تایید کند. بنابراین می گوییم که ثبت سفارش ترجمه با گارانتی وجود دارد و موسسه ترجمو یکی از موسساتی است که تمامی خدمات خود را ضمانت می کند. در صورتی که متن و مقاله برای ترجمه دارید، فرصت را از دست ندهید، ثبت سفارش ترجمه خود را در سایت انجام دهید تا متن ترجمه شده را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

آیا در هنگام ثبت سفارش ترجمه می توان نمونه کار رایگان دریافت کرد؟

هنگام ثبت سفارش ترجمه، به ویژه ترجمه کتاب و یا متون پر حجم، برای آسودگی خیال مشتریان، موسسه ترجمو تدابیری را اندیشیده است تا در وقت و هزینه صرفه جویی شود. بدین صورت که مشتری می تواند قبل از ثبت سفارش ترجمه درخواست ارائه نمونه کار از چند مترجم را داشته باشد و بخشی از کتاب یا متن مورد نظر را به دست چند مترجم دهد تا از کیفیت و ادبیات چند مترجم آگاه شده و به اختیار یکی را برگزیند. دقت کنید که این عمل برای مشتری کاملا رایگان است. پس از مشاهده نمونه های ارسالی مشتری یکی را انتخاب کرده و بقیه متن را به دست آن مترجم می سپارد و بدین ترتیب از کیفیت آن مطمئن خواهد بود و همچنین چون ترجمه این متن زمانبر است با این عمل از مشکلات آتی پیشگیری می شود و کار تحویل گرفته شده مورد تایید مشتری خواهد بود. کسب رضایت مشتری والاترین هدف ترجمو می باشد.  

ثبت سفارش ترجمه

ثبت سفارش ترجمه خود را به تایپیست ده انگشتی بدهید.

هنگام ثبت سفارش ترجمه علاوه بر مهارت ترجمه و تعهد و مسئولیت پذیری مترجم باید به عامل دیگری نیز دقت کرد: سرعت تایپ مترجم. در صورتی که سرعت تایپ مترجم پایین باشد ممکن است در زمان تحویل کار با مشکل روبرو شود. موسسه ترجمه علاوه بر ارزیابی مترجمین از نظر مهارتهای ترجمه، مهارت تایپ و سرعت آنها را نیز مورد آزمون قرار داده است و مطمئن است که این مترجمین قدرت و مهارت ترجمه و سرعت بالایی در تایپ دارند. بنابراین می توان گفت که ثبت سفارش ترجمه خود را به تایپیست ده انگشتی ما بسپارید تا علاوه بر کیفیت بالا کار ترجمه شده خود را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید. موسسه ترجمو به تمامی جزئیات دقت داشته و سعی دارد کار خود را به عالی ترین شکل ممکن انجام داده و کاری بی نقص تحویل مشتری دهد. از اینکه سایت ما را برای ثبت سفارش ترجمه خود انتخاب کرده اید به خود می بالیم.

برای ثبت سفارش ترجمه کتاب چکار کنید؟

ثبت سفارش ترجمه کتاب و اطمینان به موسسات مختلف به سادگی ثبت سفارش ترجمه مقالات و متون چند صفحه ای نسیت و نگرانی های خاص خود را برای مشتری دارد. بنابراین، موسسه ترجمو موقعیتی را فراهم کرده که مشتری قبل از ثبت سفارش ترجمه خود نمونه کار چند مترجم را ببیند و سپس یکی از آنها را انتخاب کنید. مشتری می تواند مترجمی را انتخاب که سبک نگارش او را پسندیده و تایید می کند، بنابراین در انتهای کار مشکلی پیش نمی آید و مشتری از کیفیت ترجمه ارائه شده راضی خواهد بود. پس میتوانید ثبت سفارش ترجمه کتاب خود را بدون کوچکترین استرس و نگرانی وارد سایت کنید و نمونه چند مترجم را برای کار خود درخواست دهید. به همین سادگی! موسسه ترجمو پیشتاز عرصه خدمات نوین و به روز در زمینه ثبت سفارش ترجمه می باشد و تلاش دارد که بهترین ها را در اختیار مشتریان خود بگذارد.

برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقاله چطور اقدام کنید؟

یکی دیگر از موضوعات مهم هنگام ثبت سفارش ترجمه این است که رشته تخصصی مترجم منتخب با زمینه مقاله مورد نظر شما یکی باشد. بدین معنی که اگر مقاله شما مثلا در مورد معماری است، مترجم مربوطه نیز در زمینه معماری تخصص داشته باشد. پس باید هنگام ثبت سفارش ترجمه، گزینه ترجمه تخصصی را انتخاب کنید تا متن شما به دست مترجمی سپرده شود که در این مورد تخصص دارد و آشنا با کلمات و اصطلاحات تخصصی آن می باشد.


   کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


 برای ثبت سفارش آنلاین ترجمه همین حالا اقدام کنید.

برای ثبت سفارش ترجمه خود عجله کنید. همانطور که در طول این مقاله بیان کردیم، موسسه ترجمه داری خدمات استثنایی و فوق العاده ای در راستای ثبت سفارش ترجمه می باشد. بنابراین برای ثبت سفارش آنلاین متون، مقالات، فیل های صوتی و ... در سایت ترجمو همین حالا اقدام کنید و از این خدمات متنوع بهره ببرید. سایت ترجمو قدردان این اعتماد شما بوده و تلاش دارد که بهترین امکانات را در اختیار مشتریانش قرار بدهد. این موسسه با بهره از سالیان سال تجربه کاری در این حوزه و به کارگیری تیمی مجرب و خبره در زمینه ثبت سفارش ترجمه توانسته است در طول سالهای خدمت خود رضایت درصد بالایی از مشتریان را جلب کند و تلاش دارد که همیشه این رضایت و اعتماد را در اولویت اهداف خود حفظ کند.