ترجمو

مترجم

هیچ گونه محدودیتی در خدمات اعزام مترجم به محل وجود ندارد. مترجمان می توانند در جلسات برخی نمایشگاه ها و سمینارهایی که در شهرهای دیگر برگزار می شوند، حاضر شوند.

بیشتر بخوانید

کارگاه صفر تا صد سئو SEO

هر آنچه در مورد سئو باید بدانید تا انجام دهید یا پروژه طراحی سایت یا سئوی سایت خود را نظارت کنید. پس از این دوره میتوانید تیم تولید محتوا را مدیریت کنید و محتواهای سئو شده تولید نمایید. میتوانید بر عملکرد طراحی سایت نظارت داشته باشید تا سئو سایت را در معماری سایت درست انجام بدهد.

بیشتر بخوانید

مترجم متخصص برای ترجمه مقاله معماری

انتخاب مترجم متخصص و حرفه ای نیز نیازمند دقت و تحقیق است. ولی راحت تر از از یافتن خود مترجم برای ترجمه مقالات معماری، یافتن موسسه ای است که این مترجمین حرفه ای را به کار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید

اعزام مترجم همزمان به عنوان تور لیدر

بی‌تردید در ترجمه همزمان فردی که به عنوان راهنمای تور قرار است کار کند باید علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های فردی و اجتماعی بالا، تسلط و تبحر فراوانی در حوزه گردشگری و نیز زبان خارجی برخوردار باشد تا بتواند با ارتباط کلامی روان مؤثر باعث جذابیت تور و جلب نظر توریست‌ها شوند.

بیشتر بخوانید

اعزام مترجم همزمان به زبان های انگلیسی، فرانسه، عربی، چینی،  ترکی و کردی

اعزام مترجم همزمان به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، عربی، چینی، ترکی و کردی به اقصی نقاط کشور در ترجمو میسر است.

بیشتر بخوانید

اعزام مترجم همزمان به تمامی نقاط کشور

اعزام مترجم همزمان به تمامی نقاط کشور در برخی از مؤسسات معتبر و رسمی از جمله ترجمو امکان‌پذیر است تا با در اختیار داشتن مترجم به صورت حضوری و شفاهی کارهای ترجمه سریع‌تر و با کیفیت بالاتری پیش برود.

بیشتر بخوانید

اعزام مترجم همزمان برای ترجمه سخن های مهمان خارجی در مراسم بازدید از کارخانه

اعزام مترجم همزمان برای ترجمه سخن‌های مهمان خارجی در مراسم بازدید از کارخانه در ترجمو در کمترین زمان با بالاترین کیفیت و البته هزینه‌ای منصفانه و بی رقابت میسر شده است.

بیشتر بخوانید

اعزام مترجم همزمان برای ترجمه همزمان در همایش

نکته مهم در اعزام مترجم همزمان برای ترجمه همزمان در همایش، اعتماد به موسسه‌ای است که بتواند علاوه بر دارا بودن مترجم‌هایی حرفه‌ای، متخصص و مسلط به زبان مورد استفاده در همایش، منصف نیز باشند.

بیشتر بخوانید