ترجمو

هزینه ترجمه تخصصی آنلاین

این نوشته در مورد هزینه ترجمه تخصصی آنلاین صحبت می‌کند و به سوالات رایج کاربران در مورد این نوع از کارهای ترجمه ای پاسخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی

یکی از معیارهایی که برای محاسبه هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی در نظر گرفته می شود قیمت به ازای هر کلمه است. موسسات تایپ و ترجمه، قیمت ها را بر اساس هر کلمه برای متون عمومی و متون تخصصی تعیین می کنند.

بیشتر بخوانید

هزینه ترجمه فوری

معمولا هزینه ترجمه فوری زبان های مختلف با توجه به فوری بودن زمان تحویل نسبت به ترجمه های عادی بیشتر می باشد. اما با توجه به برطرف کردن نیاز مشتری و کاربران مختلف، در صورتی که نیاز به ترجمه فوری سفارش مورد نظر خویش داشته باشند؛ می توانند سفارش های خود را به ترجمو ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید

نرخ ترجمه مقاله

اولین، اصلی ترین، مهم ترین و اگر کم لطفی نباشد، «حساس ترین» بخش ترجمه برای شخصی که نیاز به سپردن ترجمه خود به یک سایت معتبر دارد، نرخ ترجمه مقاله است. زمان ترجمه روی نرخ ترجمه مقاله بسیار موثر است و سه حالت نیمه فوری، فوری و معمولی دارد. از این رو، انتخاب هریک از این حالت ها باعث می شود.

بیشتر بخوانید

مشاوره بازاریابی اینترنتی در حوزه گوسفند اصلاح نژاد شده

در این ویدئو مربوط به فروش گوسفند و دام به روش اینترنتی دکتر شمس الدین یوسفیان اولین کارآفرین سریالی ایران با 8 استارتاپ موفق به شما راهکارهای موفقیت در فروش و بازاریابی از طریق اینستاگرام را آموزش میدهد.

بیشتر بخوانید

معرفی کتاب های استارتاپی

بهترین کتابهای استارتاپی دنیا با ترجمه دکتر شمس الدین یوسفیان را میتوانید از سایت جزیره کارآفرینی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید

کارگاه فروشنده حرفه ایی شوید

در این دوره تعیین شخصیت مشتری و نحوه برخورد اختصاصی برای جذب هر مشتری را خواهید آموخت که منتج به فروش چند برابری با همان منابع مشتری خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 آموزش آشپزی حرفه ای با بهترین دستور پخت ها

در زمینه آموزش آشپزی و ارائه متنوع ترین دستور پخت غذاها و هدف مهمتر، استخدام معلمان آشپزی از سراسر کشور، مامی فود قصد دارد کلیه نیازهای کاربران در حیطه آشپزی را تامین کند تا بتواند در جلب رضایت علاقه مندان خوش ذوق آشپزی قدم موثری بردارد. بهترین معلم های آشپزی خانم از سراسر شهرهای کشورمان با دستور پخ

بیشتر بخوانید

هزینه ترجمه

مختصری در رابطه با تعرفه ترجمه داشته و بدانیم نرخ ترجمه چگونه است.وقتی صحبت از ترجمه ارزان است دقت کنید که هر ارزانی قابل اعتماد نیست

بیشتر بخوانید