ترجمو

ترجمه فایل تصویری

ترجمه فایل تصویری ارسالی توسط مشتری یکی دیگر از خدماتی است که موسسات ترجمه اقدام به ارائه ی آن می کنند.

بیشتر بخوانید

تولید زیر نویس کلیپ های تبلیغاتی

موسسه ترجمو برای انجام خدمات ترجمه از مترجمان حرفه‌ای و با تبحر بالایی استفاده می‌کند و همواره کیفیت کار در اقدامی کم‌نظیر برای تولید زیرنویس کلیپ‌های تبلیغاتی که دارای زیرنویس انگلیسی هستند، تخفیف ۵۰ درصدی قائل شده است.

بیشتر بخوانید

تولید زیر نویس کلیپ برای اینستاگرام

افراد بیشتر به دنبال کلیپ‌هایی هستند که ترجمه‌ای روان و جذاب داشته و از یک مترجم ماشینی و ناشی استفاده نشده باشد درواقع هر چه کیفیت ترجمه و تولید زیرنویس برای کلیپ‌های اینستاگرام بالاتر باشد، صاحبان صفحات به درآمد بیشتری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید

تولید زیر نویس کلیپ های آموزشی

موسسه ترجمو با بیش از ۳۹۰۰۰ مترجم حرفه‌ای انجام امور مربوط به تولید زیرنویس کلیپ‌های آموزشی از صفر تا صد را به عهده می‌گیرد. جهت سفارش توجه کنید که زمان کلیپ‌ها از ۷ دقیقه به بالا انتخاب شود و چنانچه کلیپی دارای زیرنویس انگلیسی باشد شامل تخفیف ۵۰ درصدی هنگام تولید زیرنویس می‌گردد.

بیشتر بخوانید

ترجمه و تولید زیر نویس کلیپ های تصویری

ترجمه و تولید زیرنویس کلیپ‌های تصویری به هر زبانی نظیر فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و دیگر زبان‌های رایج دنیا مانند ترکی، عربی، روسی، فرانسوی، آلمانی و غیره در ترجمو امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید

پیاده سازی فایل تصویری انگلیسی به زبان فارسی

با ثبت سفارش در ترجمو می‌توان با یک تیر چند نشان زد تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کرد. در ضمن کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان شما درباره شیوه و هزینه پیاده سازی فایل تصویری انگلیسی به زبان فارسی هستند.

بیشتر بخوانید