ترجمو

ترجمه ارزان

ترجمه ارزان با کیفیت، پروسه ای می باشد که در آن ارائه کنندگان خدمات ترجمه، اقدام به رفع نیازهای مشتریان خود با رعایت برخی اصول و استانداردها می نمایند.

بیشتر بخوانید

ترجمه ارزان مقاله انگلیسی به فارسی

ترجمه ارزان مقاله انگلیسی به فارسی از جمله بسته های خدماتی مؤسسات ترجمه ای است که خواهان زیادی دارد اما متقاضیان در کنار قیمت پایینتر، به هیچ وجه خواستار ترجمه ای بی کیفیت و یا تحویل در مدت زمان بسیار طولانی تر نیستند.

بیشتر بخوانید

مشاوره کسب و کار پاکسازی تخصصی پوست

چطور از طریق سایت و پیج اینستاگرام فروش داشته باشیم؟ راهکارهای افزایش فروش اینترنتی و روش های بازاریابی اینترنتی برای وب سایتها چیست؟در این ویدئو که مربوط به بخش بهداشتی و افزایش درآمد در حوزه پاکسازی پوست است دکتر شمس الدین یوسفیان اولین کارآفرین سریالی ایران با 8 استارتاپ موفق به شما راهکارهای موف

بیشتر بخوانید

جلسه منتورینگ استارتاپ ها در جزیره کارآفرینی روی کشتی

برای اولین بار در کشور، جزیره کارآفرینی برگزار کننده بزرگترین ایونت استارتاپ جهت جلسه منتورینگ بر روی کشتی سواحل بابلسر، در شهریور ماه 98 بود. این گردهمایی استارتاپی که به همت دکتر شمس الدین یوسفیان بنیانگذار جزیره کارآفرینی، با شرکت 6 تیم استارتاپی نوپا و حضور بیش از 30 استاد، منتور برجسته کشوری و

بیشتر بخوانید

کارگاه بوم کسب و کار و مدل درآمدی در استارتاپ

میآموزید در استارتاپ خود به چه چیز هایی باید فکر کنید، چطور به صورت منظم فکر کنید و همینطور دسته جمعی فکر کنید تا درصد موفقیت استارتاپ خودتان را چند برابر کنید.

بیشتر بخوانید

ارزانترین ترجمه مقاله رفتار سازمانی

دانشجویان! آیا به دنبال ترجمه مقاله رفتار سازمانی خود با قیمت ارزان هستید؟ موسسه ترجمو در خدمت شماست. به دلیل اینکه بیشتر مشتریان برای ترجمه رشته رفتار سازمانی دانشجویان هستند، موسسه ترجمو برای آنها تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است. دیگر نگران هزینه ترجمه مقاله رشته رفتار سازمانی نباشید.

بیشتر بخوانید