بنرهای چاپی اگر جذاب باشند، میتوانند باعث رونق کسب و کار شوند؛ به همین علت امروزه بسیاری از برندها از این روش برای تبلیغ بهره میبرند. بدین منظور نیاز است طراحی بنر چاپی با توجه به المانهای مختلف انجام شود. مجموعههای مختلفی به چشم میخورند که در زمینه طراحی انواع بنر چاپی فعالیت دارند. اگر قصد دارید بنر چاپی شما از عهده تبلیغات هوشمند بر بیاید، باید از بهترین طراحان بهره ببرید. ایران تایپیست میتواند یک انتخاب ایدهآل باشد. در ادامه هر آنچه که باید درباره بنرهای چاپی بدانید را خواهیم گفت. همراه ما باشید.
بررسی کامل طراحی بنر چاپی
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی
مشاوره رایگان برای طراحی بنرهای چاپی جذاب
در زمینه طراحی بنر باید بسیار هوشمندانه عمل کرد. یک اشتباه میتواند تمام هزینهها و زمان صرفشده را هدر دهد. در واقع بنرهای چاپی راهی برای تبلیغات اصولی به شمار میروند. برای اینکه بتوان به یک بنر جذاب و بدون نقص دست پیدا کرد، نیاز است از خدمات مشاوره بهره گرفت. شرکت در جلسات مشاوره میتواند دیدگاه بهتری به شما دهد. در واقع مشاوره برای افرادی که چیزی از چاپ بنر نمیدانند، بسیار کمککننده است. ایران تایپیست از جمله مجموعههایی به شمار میرود که در زمینه طراحی بنرها به مشتریان خود مشاوره رایگان ارائه میدهد. در جلسه مشاورهای که توسط این مجموعه بزرگ برگزار میشود، شما میتوانید درباره موارد مختلفی به کسب اطلاعات بپردازید؛ از جمله:
- اصول انتخاب رنگها
- نحوه چیدمان تصاویر
- چگونگی استفاده از لگو و شناسنامه شرکت
- نحوه به کار گرفتن انواع المانهای گرافیکی
- چگونگی استفاده از فونتها
مشاوره رایگان قبل از طراحی بنر
اصول پایه در طراحی بنر چاپی
برای اینکه مخاطبان بیشتری به بنر شما جذب شوند، نیاز است اصول پایه را هنگام طراحی بنر چاپی به کار بگیرید. هر کدام از این اصول اهمیت بالایی دارند و نباید نسبت به آنها بیتوجه بود. به عنوان مثال مجموعه ایران تایپیست در طراحی تمام بنرهای خود اصول زیر را در نظر میگیرد:
1. توجه به کیفیت
کیفیت اصل مهمی است که تمامی طراحان باید هنگام طراحی بنر به آن توجه نشان دهند. در واقع کیفیت یک بنر نشان از حرفهای بودن آن دارد. کیفیت یک بنر را موارد متعددی تعیین میکند که محتویات موجود در بنر از جمله آنها است. به عنوان مثال در بنر نباید متن و عکس زیادی وجود داشته باشند. جملات و متنهای طولانی تنها باعث میشوند مخاطب بدون توجه از بنر رد شود. این کار باعث میشود بنر شما هیچ جذبی نداشته باشد و میدان رقابت را بازنده ترک کند.
اهمیت کیفیت هنگام طراحی بنر
2. اهمیت بالای تصاویر جذاب هنگام طراحی بنر
در طراحی بنر چاپی، تصاویر نیز اهمیت بالایی پیدا کردهاند. شما باید سعی کنید از تصاویر بسیار جذاب بهره ببرید. هر چقدر تصاویر جدیدتر باشند و در جایی به چشم مخاطب نخورده باشند، به همان اندازه نیز میتوانید انتظار جذب بیشتری داشته باشید؛ برای همین بهتر است کار را به طراحان بسپارید و اجازه دهید با توجه به مهارتهای خود بهترین تصاویر را طراحی کنند و آنها را در بنر به کار بگیرند.
3. قید اطلاعات ضروری
بنر شما باید به گونهای طراحی شود که تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کاربر بگذارد. زمانی که کاربران از بنر بازدید میکنند، به دنبال اطلاعات تماس هستند. هر فردی ابزارهای مختلفی برای برقراری تماس دارد؛ به همین علت شما باید متنوعترین راهها را برای این کار در نظر بگیرید. آدرس وبسایت، شماره تلفن، آدرس شبکه اجتماعی، ایمیل و... میتوانند به عنوان راههای ارتباطی در بنر درج شوند. همچنین ثبت لوگو و شعار شرکت را نیز از خاطر نبرید.
درج مهمترین اطلاعات هنگام طراحی انواع بنر
4. تعادل در رنگها هنگام طراحی بنر
در طراحی بنر چاپی باید به تعادل رنگها نیز توجه نشان دهید. طراحان قبل از اینکه طراحی را شروع کنند، باید درباره روانشناسی رنگها مطالعه داشته باشند. با این کار میتوانند به درک بهتری از رنگها برسند و آنها را در موقعیتهای مناسب به کار بگیرند. توجه به جنسیت، سن و... هنگام انتخاب رنگها بسیار مهم است که در ادامه مطلب به صورت کامل به شرح آنها خواهیم پرداخت.
5. توجه به اندازه بنر
نکته مهم دیگر هنگام طراحی بنر توجه به ابعاد است. با توجه به اینکه قرار است کجا بنر را نصب کنید، ابعاد باید تعیین شوند. هر نوع اشتباه در تعیین ابعاد میتواند روی کیفیت نهایی تأثیر خود را بگذارد. قبل از ثبت سفارش حتماً به مکان مورد نظر مراجعه کنید و ابعاد را اندازه بگیرید. با این کار اشتباهی نیز به وجود نخواهد آمد و میتوانید با خیالی راحت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.
مشخص کردن دقیق ابعاد بنر
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی
انتخاب رنگها و فونتها در طراحی بنر چاپی
برای اینکه طراحی بنر چاپی در بهترین کیفیت ممکن انجام شود، نیاز است به دو اصل مهم توجه داشته باشید. این اصول شامل رنگ و فونت میشوند. هر کدام از این موارد به نحوی میتوانند روی جذب مخاطب تأثیر خود را اعمال کنند. موضوع مهمی که اهمیت دارد این است طراح بتواند با همکاری مشتری این المانها را در بهترین شکل ممکن پیاده کند. در رابطه با این موضوع نکات مهمی به چشم میخورند که نیاز است به صورت گسترده درباره آنها صحبت کنیم.
1. اهمیت رنگ در طراحی بنر
فرقی ندارد چه نوع بنری را برای چاپ انتخاب کردهاید، در تمامی آنها رنگ بالاترین میزان اهمیت را به خود اختصاص داده است. هنگام انتخاب رنگ نکات بسیار ارزندهای وجود دارند که هیچ کدام از آنها نباید نادیده گرفته شوند. از رنگ میتوانیم به عنوان یک ابزار برای ایجاد ارتباط غیرکلامی یاد کنیم. برای اینکه کاربر راحتتر تبلیغ را درک کند، باید در انتخاب رنگ بسیار محتاط عمل کرد. تعداد بالای رنگ باعث سردرگمی مخاطب میشود و محدود کردن رنگها به یک عدد تنها جذابیت بنر را از بین میبرد. شما باید تعادل را به صورت کامل رعایت کنید تا بنر بتواند نقش خود یعنی جذب مخاطب را به درستی ایفا کند. در انتخاب رنگ باید دو اصل مهم را در نظر داشته باشید:
2. رنگی که انتخاب میکنید باید در ارتباط کامل با برندتان باشد.
به طور کلی جنسیت بندی ایده اصلاً جالبی نیست؛ اما برخی برندها وجود دارند که تنها مختص بانوان فعالیت دارند. بر اساس تحقیقات انجام شده هر کدام از جنسهای مرد و زن ترجیحات مختلفی در انتخاب رنگ دارند. طراحان نیز هنگام طراحی بنر باید به این موضوع توجه داشته باشند. برخی رنگها توسط خانمها و برخی دیگر توسط آقایان بیشتر ترجیح داده میشوند. همچنین برخی طیفهای رنگی توسط هر دو جنسیت مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال رنگ آبی هم بین خانمها و هم آقایان بسیار محبوب است، این در حالی است که رنگهای بنفش و صورتی بیشتر توسط خانمها انتخاب میشوند؛ به همین علت بسیار ضروری است طراحان بدانند در چه شرایطی از کدام رنگ باید استفاده کنند.
همچنین این سؤال را از خودتان بپرسید برند شما برای کدام گروه سنی است؟ علاوه بر جنسیت، گروه سنی نیز در انتخاب رنگ برای طراحی بنر چاپی میتواند تأثیر خود را بگذارد. قاعدتاً رنگهای تیره برای گروه سنی کودکان یا حتی نوجوانان انتخاب مناسبی نیستند. کودکان و نوجوانان به رنگهای آبی و سبز علاقه بسیاری نشان میدهند؛ به همین علت میتوانید از این طیف رنگی بهره ببرید. همچنین بر اساس تحقیقات انجام شده علاقه بزرگسالان نسبت به رنگ زرد چندان زیاد نیست؛ به همین علت به این موضوع نیز پیش از شروع کار طراحی توجه داشته باشید.
استفاده از رنگهای مرتبط با برند
3. تا جایی که میتوانید از رنگهایی بهره ببرید که بتوانند تضاد لازم را در بنر ایجاد کنند.
ایجاد تضاد نکته مهم دیگری است که هنگام طراحی بنر چاپی باید به آن توجه شود. در واقع از تضاد میتوانیم به عنوان یکی از اساسیترین اصول در بنرها یاد کنیم. با این کار میتوانید نسبت به برجستهسازی اطلاعات مهم در بنر اقدام کنید. عدم مشاهده تضاد در رنگها از تأثیرگذاری بنر شما خواهد کاست. اجازه دهید با یک مثال شما را روشن کنیم.
فرض کنید از رنگ آبی به عنوان پسزمینه استفاده کردهاید. حالا اگر متن شما نیز با رنگ آبی تیره نوشته شود، چیزی جز ناخوانا بودن به همراه نخواهد داشت. برای اینکه خواندن متنها راحتتر شود، استفاده از رنگهای متضاد را باید در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال اگر پسزمینه شما آبی است، میتوانید از رنگهای زرد و نارنجی کمک بگیرید. مطمئن باشید با این کار باعث جذابیت بنر میشوید. مجموعه ایران تایپیست در این زمینه مشاورههای لازم را ارائه میدهد و به شما کمک میکند بهترین رنگها را برای بنر خود انتخاب کنید.
4. اهمیت فونت در طراحی بنر
در طراحی بنر چاپی باید به فونت نیز توجه ویژهای داشته باشید. فونتها اگر به درستی انتخاب شوند، میتوانند به صورت مستقیم روی جذب مخاطب نیز تأثیر بگذارند. فونتها باید حالت ساده داشته باشند تا مخاطبان بتوانند به راحتی آنها را بخوانند و از پیام ارائه شده نهایت بهره را ببرند. هر چند فونتهایی که حالت شکسته و نستعلیق دارند میتوانند باعث زیبایی بنر شوند؛ اما خوانایی را به شدت کم میکنند. همچنین به سایز فونتها نیز باید توجه شود. از آنجایی که بنرها در معابر نصب میشوند، باید فونتها به اندازهای درشت باشند که به راحتی خوانده شوند. مطمئن باشید با رعایت نکات مختص به فونت میتوانید گام بزرگی در طراحی بنرها بردارید. مجموعه ایران تایپیست به این موضوع توجه ویژهای دارد و از بهترین فونتها در راستای طراحی انواع بنرهای چاپی شما بهره میبرد.
اهمیت فونت هنگام طراحی بنرهای چاپی
اهمیت بنرهای چاپی در تبلیغات
به طور کلی بنرهای چاپی میتوانند در تبلیغات بسیار موفق عمل کنند. بنرهای چاپی در مکانهای مختلفی قابل نصب هستند و از آنجایی که وابسته به اینترنت نیستند، میتوان هر لحظه به آنها دسترسی داشت. همچنین در معابر افراد با جنسیت، سن، عقیده و دیدگاه متفاوتی مشاهده میشوند؛ به همین علت بنرها میتوانند بسیار تأثیرگذار عمل کرده و افراد با انواع شرایط را به خود جذب کنند. این موضوع یک فضای رقابتی را ایجاد خواهد کرد و برنده کسی است که در طراحی بنر موفق عمل کند. در کل لیستی از مزایای بنرهای چاپی در تبلیغات را آماده کردهایم که میتوانید در بخش زیر با آنها آشنا شوید:
- بازاریابی از طریق بنرهای چاپی میتواند باعث تمایز شما در میان سایر رقبا شود.
- تمامی افراد قابلیت استفاده از اینترنت را ندارد. در این شرایط بنرها بسیار کمککننده خواهند بود.
- با بنرهای چاپی میتوان نسبت به پایدارسازی برند اقدام کرد.
- بنرها قابلیت حمل دارند و با توجه به شرایط مختلف میتوان آنها را جابهجا کرد.
- بنرهای چاپی در مقایسه با بسیاری از بنرها تعامل بیشتری ایجاد میکنند.
- همچنین بنرهای چاپی بیشتر در معرض توجه قرار دارند و همین موضوع شمار مخاطبان را بیشتر خواهد کرد.
مزایای استفاده از بنرهای چاپی
تبلیغات هوشمند برای کسب و کار شما در بنر چاپی
طراحی بنر چاپی یک راه هوشمند برای تبلیغات است. این بنرها را میتوان هم در فضای داخلی و هم خارجی مورد استفاده قرار داد و محدودیتی بدین منظور وجود ندارد. هر چند دنیای اینترنت بسیار همهگیر و فرّار شده است؛ اما با این حال تمامی افراد قابلیت استفاده از آن را ندارند. همچنین در برخی شرایط نمیتوان به اینترنت اتصال پیدا کرد. اینجا است که بنرهای چاپی وارد رقابت شده و پیروز میدان میشوند. برخی مخاطبان بسیار باهوش هستند؛ به همین علت نمیتوانید این انتظار را داشته باشید تا فقط با خواندن اطلاعات بنر شما و دیدن تصاویر، مشتاق بازدید از برند شما شوند.
همه چیز باید شکل اصولی داشته باشد؛ در غیر این صورت نمیتوان این انتظار را داشت که تبلیغ شما خوب پیش برود. در این جا است که مجموعه ایران تایپیست به کمک شما میآید و با اصول طراحی، بهترین بنرها را در اختیارتان خواهد گذاشت. به شما پیشنهاد میدهیم برای تبلیغ هوشمند با کمک بنرهای چاپی از راههایی استفاده کنید که مخاطبان را بیشتر به خود جذب خواهند کرد. در واقع خلاقیت میتواند حرف اول را بزند. اهدای جایزه نقدی یا غیرنقدی، شرکت در قرعهکشی و... از بهترین راههایی به شمار میروند که میتوانند مخاطب را به سمت برند شما جذب کنند.
تبلیغات هوشمند با کمک بنرهای چاپی
سخن آخر
امروزه بنرها تبدیل به یک انتخاب ایدهآل برای تبلیغ شدهاند. بنرها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها میتوانند به نحوی در جذب مخاطب موفق عمل کنند. از بهترین بنرها میتوانیم به بنرهای چاپی اشاره کنیم. اگر طراحی بنر چاپی با بهترین متدها صورت گرفته باشد، میتوان باعث جذب مخاطبان گستردهای شد. هنگام طراحی بنرها المانهای گوناگونی وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند. رنگ، فونت، انواع عناصر گرافیکی و... در بین این موارد جای داده میشوند. اگر به دنبال تبلیغات هوشمند با استفاده از این بنرها هستید، کافی است با مجموعه ایران تایپیست تماس بگیرید. کارشناسان با ارائه مشاوره رایگان به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید به یک بنر ایدهآل دست پیدا کنید.
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی