ساخت بنر حرفهای مستلزم آن است که شما اطلاعات کافی در خصوص استفاده از ابزارهای متنوع یک نرمافزار طراحی را بدانید. افرادی که به عنوان طراح در این زمینه موفق میشوند و تعداد سفارشهای بسیار زیادی را دریافت میکنند، رازهای ساخت بنر حرفهای را میدانند. در این متن سعی داریم به شما برای طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی، بنر سایت، بنر اینستاگرام و غیر کمک کنیم.
راز ساخت بنر حرفهای
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی
راز ساخت بنر حرفهای و اصول طراحی، استفاده از رنگ و فضا
اگر کتابی با نام ساخت بنر حرفهای وجود داشت، رازهای ساخت متعدد و اصولهای مختلفی در آن نگارش میشد. از میان اصولهای مختلف بر اساس نوع بنر انتخابی میتوانیم به موارد متنوعی اشاره کنیم. برای مثال اگر قصد دارید بنر تبلیغاتی بسازید باید بدانید که بنرهای تبلیغاتی در چه پلتفرمی انتشار داده میشوند. ابعاد و اندازه انتخاب شده و همچنین رنگهایی که شما استفاده میکنید تا برای طراحی بنر خود اقدام کنید، از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. برای مثال در زمینه ساخت بنر تبلیغاتی شما باید استراتژی تبلیغاتی داشته باشید. وجود استراتژیهای تبلیغاتی به شما کمک میکند تا در انتها به هدف اصلی خود از تبلیغات دست پیدا کنید.
یکی از مهمترین رازهای ساخت بنر حرفهای آن است که شما از رنگهای خاصی در بنر تان استفاده نمایید. اگر برند شما یک برند لوکس است و قصد دارید لوگوی خود را که یک رنگ میباشد، نمایش دهید، بهتر است برای طراحی بنر خود نیز از رنگی استفاده کنید که در لوگویتان وجود دارد. هر رنگ دارای ماهیت خاصی است. استفاده از رنگ مد نظر شما که ماهیتی مشابه با برند شما دارد، میتواند جذابیت بنرتان را افزایش دهد. همچنین شما مجاز هستید از چند رنگ به صورت همزمان در یک بنر استفاده کنید.
طبق تحقیقات انجام شده بهتر است دو یا سه رنگ را مورد استفاده قرار دهید. استفاده بیش از اندازه از رنگهای متنوع در یک بنر میتوانند ذهن مخاطب را از موضوع اصلی بنر دور کنند. انتخاب رنگ برای متن و حتی برای عنوانی که انتخاب کردهاید و در بنر تان آن را قرار میدهید، بسیار مهم است. اگر قصد تخفیف دادن برای برندتان و فروش محصولات متنوع خود را دارید، بهتر است از رنگهایی مانند قرمز و نارنجی استفاده کنید. این رنگها سبب میشوند تا شما هیجانات بیشتری را به مخاطب خود انتقال دهید و آنها نیز به بنر شما توجه ویژهای داشته باشند.
دومین نکتهای که باید در زمان ساخت بنر حرفهای به آن توجه نمایید، ترکیببندی فضاست. شما یک صفحه کلی در نرمافزار فتوشاپ رو مشاهده میکنید. تقسیم بندی صفحه اصلی، نحوه قرار دادن متن و یا عکس در صفحه در دستان شماست. به همین دلیل هرچه چیدمان مرتبتر و البته بر اساس طراحی بنر باشد، جذابیت آن را بیشتر خواهد کرد. خودتان را جای مخاطب بگذارید زمانی که یک بنر شلوغ و پر از متنهای متعدد را مشاهده میکنید نمیتوانید در زمان عبور از کنار بنر به صورت حضوری کلیه متن را مطالعه کنید.
همچنین نمیتوانید زمانی که در سایتهای مختلف به دنبال موضوع خاصی هستید، چنین بنر طولانی را مورد بررسی قرار دهید. به همین منظور استفاده از جملات کوتاه و البته به ابعاد و اندازه خاص در بنر که فضای کلی بنر را تفکیک میکند، بسیار اهمیت دارد. شما باید در زمان تفکیک بنر به گونهای عمل کنید که هم عکس شما و هم متنتان به صورت کامل در بنر قرار بگیرد. همچنین زمینه بنر باید به گونهای انتخاب شود که فضای طراحی شده جذابیت خود را به نمایش بگذارد.
قطعاً با در نظر داشتن این دو نکته شما میتوانید به ساخت بنر حرفهای بپردازید و فضای جذاب را برای مخاطب خود ایجاد کنید. در این حالت مخاطب با مشاهده آن میتواند برای خرید محصول و یا دریافت خدمات متنوع از طریق برند شما اقدام کند.
انتخاب رنگ بر اساس نوع بنر
راهکارها و راهنماییهای بهبود کارآیی بنر
بسیاری از افراد برای ساخت بنر حرفهای اقدام میکنند اما نتیجه مطلوب و مد نظر خود را دریافت نمیکنند. ایرادات متعددی در ساخت بنر بر روی بهبود کارایی بنر تاثیر میگذارد. برای مثال گاهی استفاده از کلمات نامطلوب در متن اصلی بنر میتواند نظر مخاطب را به جای آنکه به بنر شما جلب کند، از آن دور نماید.
طراحی بنر سایت
برای آنکه بتوانید بهترین بنر تبلیغاتی، بنر سایت و حتی بنر اینستاگرامی را تهیه و تولید کنید، باید به راهکارها و راهنماییهای بهبود کارایی بنر زیر توجه نمایید:
- استفاده از روشهای نوآورانه و همچنین بهرهگیری از ایدههای جدید میتواند در روند کارایی بنر تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. اگر مخاطب شما متوجه این موضوع شود که با دریافت خدمات از شما میتواند نیاز خود را برطرف کند و یا با خرید محصول از برندتان میتواند کالایی بینقص را خریداری نماید، بدون شک به پیج شما سری خواهد زد. شما در این مسیر نباید به صورت مستقیم عنوان کنید که کالای ما از نمونه کالاهای دیگر موجود در بازار برتر و بهتر است. در چنین حالتی شما باید از استراتژیهای تبلیغاتی متنوع و البته جدید و نوآورانه برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید.
- متنی که شما در ساخت بنر حرفهای آن را مورد استفاده قرار میدهید، بسیار مهم است. برای مثال استفاده از کلماتی مانند تخفیف، خرید با گارانتی، قرعه کشی، جایزه و … می توانند تا حدود زیادی کال تو اکشنهای فراوانی را از سوی مخاطبین برای شما به ارمغان آوردند. هرچه تعداد درخواستهای مخاطب و یا ارتباطگیری آنها با شما بیشتر باشد، نتیجه مطلوبتری را از ساخت بنر حرفهای دریافت کردهاید. به همین منظور بهتر است از عنوانهای جذابی استفاده کنید و یا با پرسیدن یک سوال که ذهن هر مخاطبی را به خود درگیر میکند، برای پاسخ به همان سوال مخاطبین هدف را به سمت برندتان راهنمایی کنید.
- اگر بنر شما در زمان ساخت دارای یک تاریخ انقضا باشد، استراتژی تبلیغاتی شما را ویژهتر خواهد کرد. برای مثال در ساخت بنر حرفهای شما میتوانید از عباراتی مانند تنها ۱۰ روز دیگر فرصت باقیست و غیره استفاده کنید. این استراتژی در ساخت بنر تبلیغاتی به شما کمک میکند تا بتوانید در مدت زمان تعیین شده و کوتاه مخاطبین خالص و البته مشتاقی را به سمت برندتان راهنمایی نمایید.
با در نظر گرفتن چنین راهکارهایی و با توجه به پتانسیل برندتان برای استفاده از راهکارها و رازهای متنوع میتوانید برای ساخت بنر حرفهای تبلیغاتی و یا بنر سایت اقدام کنید.
استفاده از المان در طراحی گرافیکی بنر
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی
چگونه با استفاده از المانهای طراحی گرافیکی، بنرهایی اصیل و حرفهای ایجاد کنیم؟
در زمان ساخت بنر حرفهای به تنها موضوعی که توجه میشود، بک گراند صفحه و تصاویری است که در آن گنجانده میشوند. در این میان المانها و حتی لوگوهای طراحی شده گرافیکی که به اصیل نمودن و حرفهایتر کردن بنرها میانجامد، اشارهای نمیشود. تصور کنید یک صفحه بزرگ دارید و در آن اطلاعاتی را در خصوص محصولتان عنوان کردهاید. عکسی از محصولتان نیز در گوشه تصویر مشاهده میشود. این بنر یک بنر ساده و خسته کننده است. به همین دلیل استفاده از المانهای طراحی گرافیکی و همچنین استفاده از لوگوهایی که طراحان گرافیک آنها را تولید کردند، میتوانند به جذابیت هرچه بیشتر بنر شما بیانجامند.
زمانی که در ساخت بنر حرفهای از لوگو و یا طراحیهای گرافیکی مخصوص به برند خود استفاده میکنید، به عبارت دیگر برندتان و بنر طراحی شده خود را اختصاصی نمودهاید. برای مثال اگر در زمینه طراحی و تولید لباسهای سنتی فعالیت میکنید، استفاده از المانهای خاص در طراحی گرافیکی مانند بته جقه و یا استفاده از طرح های کاشیکاری میتوانند به اصالت طراحی لوگوی شما و یا بنر تان بینجامند. به همین منظور باید سعی کنید از المانهای مرتبط طراحی گرافیک برای اصیلتر جلوه دادن بنرتان استفاده کنید.
یکی از نکات مهمی که در زمان استفاده از المانهای طراحی گرافیکی برای ساخت بنر حرفهای باید با آن توجه کنید، انتخاب المان مرتبط با برندتان و یا تولیداتتان است. برای مثال اگر در زمینه تهیه غذا سنتی فعالیت میکنید و قصد دارید یک المان جذاب انتخاب کنید تا با آن برای طراحی و ساخت بنر اقدام نمایید، نمیتوانید از طراحیهای کاشی کاری و سنتی استفاده کنید. در چنین حالتی استفاده از ظروف سفالی سنتی مانند ظروف مخصوص پخت آبگوشت و غیره میتواند المان مناسبتری برای برند شما باشند. با تناسب انتخاب میان المانهای طراحی گرافیکی میتوانید ویژهترین بنرها و اصیلترین آنها را طراحی و تولید کنید. در چنین حالتی نظر مخاطبین را در سنین مختلف و بر اساس مخاطبین هدف خود به سمت برندتان بیشتر از پیش جلب نموده اید.
استراتژی تبلیغاتی در طراحی بنر سایت
ارزیابی نیازها، استراتژیها و تکنیکهای پیشرفته برای ساخت بنر حرفهای
شما برای ساخت بنر حرفهای اقدام میکنید و هزینههای بسیار زیادی را متحمل میشوید تا بتوانید نیاز مخاطبین خود را برطرف کنید. اگر نیاز مخاطبین شما برطرف شود به عبارت دیگر مخاطب توانسته است با شما به تعامل برسد. به همین دلیل به صفحات اجتماعی شما و سایتتان هر چند مدت یکبار سری میزند تا هر زمان که نیاز خاصی داشت با برند شما بتواند برای برطرف کردن آن اقدام کند. برای مثال تصور کنید مخاطبین هدف شما مادران جوانی هستند که در شهرهای بزرگ مانند تهران شاغلند. آنها چند کودک دارند و برای نگهداری از کودکان خود به پرستاران مورد اعتمادی نیاز خواهند داشت. شما شرکتی هستید که پرستاران محبوب و البته کاربلد را به خانوادهها معرفی میکنید. به همین منظور اگر مادران در صفحه اینستاگرام خود با یک بنر اینستاگرام جذاب مواجه شوند و نیازشان در همان بنر پاسخ داده شود، برای پاسخ به سوالات متعدد خود و دریافت خدمات مختلف به شرکت شما مراجعه خواهند کرد.
با توجه به مثال عنوان شده شما باید در زمان ساخت بنر حرفهای، ارزیابی نیاز مخاطب را در نظر داشته باشید. با یک سرچ ساده میتوانید نیاز افراد و مخاطبین هدف خود را بهتر بشناسید. تنها کافی است کلمات کلیدی مرتبط با برند خود را در گوگل سرچ کنید. گوگل تعداد سوالاتی که مرتبط با برند شما و کلمه کلیدی انتخاب شده شما میباشد را به نمایش میگذارد. در نتیجه شما میتوانید استراتژی خاص خود و تکنیک پیشرفتهای را برای ساخت بنر حرفهای در صورت درک نیاز و ارزیابی نیاز مخاطب در پیش بگیرید.
برای مثال شما باید بدانید که آیا نیاز دارید ترس در دل مخاطب بیندازید و سپس نیازش را برطرف کنید یا خیر قصد دارید نیاز کوچکی از مخاطب را برطرف کنید و بر اساس برطرف کردن چنین نیازی به دنبال آن هستید که مخاطب به سمت برند شما کشیده شود و شما را دنبال کند. استراتژیهای متنوع دیگری وجود دارند که شما میتوانید برای ساخت بنر حرفهای از آنها بهره بگیرید و برندتان را نسبت به پیش معروفتر کنید.
استفاده از ابزارهای خاص
ابزارهای ساخت بنر حرفه ای
پس از آنکه درک کردید برای ساخت بنر حرفهای به چه استراتژی و چه روشهایی نیاز دارید، حال باید بدانید که ابزارهای ساخت بنر حرفهای کدامند و به شما در زمینه ساخت بنر حرفهای چه کمکی میکنند؟
اگر قصد داشته باشید مانند گذشته برای ساخت بنرهای متعدد اقدام کنید، باید از word یا نرمافزارهای قدیمی استفاده نمایید. ادیت عکس توسط برنامه paint در گذشته انجام میشد. افرادی که برای طراحی بنرهای متنوع توسط این دو نرمافزار و یا نرمافزارهای مختلف قدیمی اقدام میکردند، به این نتیجه رسیدند که استفاده از روشهای دستی میتواند بسیار زمانبر باشد. با روی کار آمدن ابزارهای ساخت بنر حرفهای و تنها با استفاده از یک کلیک بر روی ابزارهای متنوع شما میتوانید با سرعت بسیار زیادی برای طراحی بنر حرفهای و ویژه اقدام کنید. همچنین شما به واسطه برنامه فتوشاپ به سادگی میتوانید برای ادیت عکسهای مختلف اقدام نمایید.
در نظر داشته باشید که برخی از بنر اینستاگرام طراحی و تولید شده باید دارای فیلترهای مخصوص باشند. به همین دلیل شما میتوانید با استفاده از همین نرمافزار فیلتر ترند یا محبوبی را اعمال کنید. امکان برش ساده عکسها و همچنین برش صفحات مختلف یک بنر طراحی شده بدون آنکه تاثیری بر روی صفحات و لایههای دیگره طراحی بنر داشته باشد، از ویژگیهای قابل ذکر طراحی بنر با نرمافزار فتوشاپ است.
نه تنها این نمونه از نرمافزارها بلکه ایلوستریتور و نرمافزارهای مختلف دیگر نیز میتوانند در ساخت بنر حرفهای به شما کمک کنند. شما به عنوان یک طراح ویژه و حرفهای باید توانایی استفاده از این نمونه برنامهها و نرمافزارها را داشته باشید.
ترکیب رنگ برای ساخت بنر حرفه ای
کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید
صدور فاکتور رایگان می باشد
پشتیبانی 24 ساعته 47624763 - 021
مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری) 09195920598
مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری) 09196924796
مشاوره رایگان تقویت رزومه 09197349500
مشاوره رایگان چاپ کتاب 09197349500
مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری) 09198282102
مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری) 09195046400
مسئول پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری) 09195046400
مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی 09195046400
مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و تدوین ویدئو 09195046400
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09197733916
پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات 09199170040
تماس، واتساپ یا تلگرام
هزینه تایپ هزینه ترجمه هزینه صفحه آرایی هزینه ویراستاری هزینه چاپ کتاب
هزینه طراحی جلد هزینه تحلیل آماری هزینه تهیه پاورپوینت هزینه خلاصه نویسی